y a d d e u
home twitter facebook official +follow
disclamiar
annyeong guise
yad rabiaun {21} malaysian

chat
leave footsteps

credit
thanks bih

©nurin
thank you bih

« back
next »
#HappyBaekhyunDay
May 06, 2012 - 0 comment

Tumblr_m3ia01giva1r8i9eqo1_1280_large
Jebal saranghae saranghae saranghae -Suho
Nadooooooooooo! T^T

Annyeonghaseyo .__.

   OMG, today is Bacon birthday! Semalam tepat pukul 11pm persamaan 0:00 in Korean semua EXOtics spamming Twitter! Yeah, pukul 11pm birthday Bacon, pukul 10:30pm dah ready nak spamming. Aww aww, okay tepat pukul 11 aku search #HappyBaekhyunDay tengok tak sampai sesaat dah beribu-ribu new tweets keluar. Fuuu bak kata pepatah omma macam air terjun timeline dia turun. And! With the powers of EXOtics, Baekhyun telah berjaya menjadi trends dalam Twitter dalam hanya beberapa minit sahaja. Check this out


   Hebat tak hebatlah si Bacon ni. Okay, for Malaysia trends dia kekal number satu. EXOtics dekat Malaysia cayalah. xD But for Worldwide number 2 then dalam beberapa minit dia turun number 4 and gone.

So.. Baekhyun. Annyeong? Hee, I don't know that you can understand what I say or not, but if you read this [Okay I know that never happen] but I just wanna said I love you. Send my regards to your hyung (I mean Suho). Get a happy life with others members, hwaiting! :3

    Tsk, ini baru Baekhyun dah macam air terjun timeline turun. Kalaulah Suho punya birthday, tsk confirm turun macam apa. But yeah, start wanna cry now. Yeah, my baby bubu birthday at 22th May, Tuesday. Mesti aku tak sempat nak jadi orang pertama wish dia sebab laptop aku akan auto shut down pada pukul 10pm. Lagipun, 22th May tu aku exam. Kot? So, yeah that why I call sadlife. Tsk *^* Nvm hyung, I'll wish you before 22:00, bolehkan? Ngeh ngeh ngeh >:)

   Okay, talk about Baekhyun. Masa mula-mula diorang baru nak debut tu, I mean sebelum mv History release mostly yang paling orang minat Chanyeol, Kai and Sehun kan? After History release kot? And nama Bacon muncul nama dia terus macam orang gila naik. Yela, siapa je tak terpikat dengan bibir dia, eyeliner dia omfg. Kalau tak disebabkan kawan entah-entah aku dah minat Baekhyun dah sekarang. BUT, perasaan tu datang sekejap je. After I got nightmares with Suho, mula-mula tu adalah rasa benci sekejap dekat my baby bubu tu but lama-lama rasa dia handsome pula and OMFG terus minat dia macam orang gila! Thanks SMent for sweety Joon Myun tu :B

   For sure, this post for Bacon birthday. Okay, nak off topic sikit. Siapa ingat lagi fanfic "Fortune Romance" tu? Yes, aku nak buat remake cerita tu. But, jalan cerita still sama maybe? Mungkin akan ditukar sikit-sikit, cuma just tukar sikit. Dah taknak buat dialog-dialog tu, nak buat macam "My Girlfriends is a Namja" tu. Hehe, senang sikit and tak leceh. Kalau nak buat dialog-dialog tu kena warna-warnalah and nanti bersepah fanfic tak bestnya bila baca. Mungkin orang yang pandai buat akan seronok fanfic dia, but aku? Memang taklah, merepek je cerita aku nanti tsk *~*

   About my one-shot, I've makes my introduction about my one-shot. One-shot nya pun dah hampir siap, cuma aku nak publish bila fanfic "My Girlfriend is a Namja" aku dah siap nanti. But, tak sure lagi sebab macam panjang lagi je kot fanfic tu. Aku akan try padatkan semua scene dalam satu episode. :) Bye

Labels: , ,