y a d d e u
home twitter facebook official +follow
disclamiar
annyeong guise
yad rabiaun {21} malaysian

chat
leave footsteps

credit
thanks bih

©nurin
thank you bih

« back
next »
Doppleganger? Pffst
November 05, 2013 - 0 comment

He is, stupid. I swear my ass off. Very unattractive.

Annyeong (・ω・)/

Sorry for two entries per-day. Btw, this is my new short story fanfic introduction! >Here<

Yeah, kini blog eden sudah berwajah baru. Beribu terima kasih kepada tenuks kerana menolong eden dalam meng-edit blog eden ni. Yes I know, two days ago aku ada tukar blogskin aku but itu cuma random skin that I downloaded. This one I dont fucking know mana si tenuks ni rembat blogskin orang tapi yang pentingnya it's really, nice (besides the pink colour or brown-pink colour that makes me feel so girly for some reason) but anyways, thanks you to tenuks-omma!

Yes I know, it's your new nicknames, tenuks.

As the title, kpopstans yang aktif Twitter mesti dah tahu pasal perkara ni. It's somethings that really, really... annoyed me? Because for some reason, aku rasa segelintir orang Malaysia ni memang kuat perasan atau mata mereka kurang berfungsi dengan elok. I'm not judging, I'm curious. Mengaku diri sendiri as Korean idols? Psst, for real? Yesterday, Sehun Malaysia and today, Baekhyun Malaysia. WTF MANG WAKE UP? Isi bakul angkat sendiri ya bang? Once again, I'm not judging. Actually, I am judging. Yang buat kpopstans bash hang tu pun sebab hang pi cari penyakit gila, but yang dapat nama buruk still kpopstans. It's like everythings kpopstans did, eventho it's yes or false, people still get it wrong, does that makes any sense? So basically, to kpopstans, apa yang mampu dilakukan hanya berdiam diri. Buat kerja kita sendiri dan tak perlu layan manusia pelik-pelik dalam Twitter because there are so many WEIRDO that need MORE LOVE A.K.A ATTENTIONS in there. Instead saying Baekhyun Malaysia tu peghasan, how about puji dia? I know it's gross, okay jahatnya aku.

Okay, let's end the drama. Let's jump into somethings else. Aku nak bagitahu yang aku ada rancangan untuk buat fanfic, malay fanfic. Mungkin mengambil masa yang lama kerana ini semua masih lagi dalam perancangan. Aku perlu plan secara teliti, how to start and how to end and kalau tak, mungkin fanfic ini hanya berhenti sekerat jalan atau mungkin akan lari dari jalan cerita dan kemudian jadi semakin rumit untuk tamatkan cerita tersebut. Pertama yang aku akan siapkan secepat mungkin adalah one-shot aku, Turn Back, Smile Again? dan lagi satu tu masih dalam perancangan awal. Tbh, Turn Back, Smile Again? tu aku dah lama disiapkan. Disebabkan laptop lama aku tu jahanam secara tiba-tiba, jadi terpaksa aku redo, dan aku dah lupa pun jalan ceritanya. Jadi aku tukar jalan ceritanya. Agak merepek, tapi still boleh mengisi masa lapang anda. So, please look forward to it.

Oh my God. The South Korea girl-band Girls Generation (소녀시대) succesfully beat the others famous singers such as Lady Gaga, Miley Cyrus, Justin Bieber, Demi Lovato, or even PSY, as the top award for video of the year. Yes, biggest Korean group in South Korea, won 'YouTube Music Awards' for the video 'I Got A Boy'. Seriously? Ini bermakna Girls Generation bukan calang-calang kumpulan. Mereka adalah kumpulan yang sangat kuat, sehingga boleh mengalahkan orang-orang ternama satu dunia. Tahniah kepada mereka sekali lagi. Agaknya, bila pula Girls Day nak menang ni. Okay no. Aku lebih bahagia kalau Girls Day macam sekarang daripada famous sangat macam Girls Generation. Don't want to share too much sobs.

Oh btw, masih juga dalam perancangan, aku dan si tenuks ni, ada plan nak buat song cover sama-sama. Sebenarnya, dah lama pun kita dah rancang untuk buat song cover sama-sama tapi apakan daya, banyak sangat halangan, but we will try our best to cover the song with my friend. She is good-rapper though. So, look forward to it.

I'm not promise, hehe