y a d d e u
home twitter facebook official +follow
disclamiar
annyeong guise
yad rabiaun {21} malaysian

chat
leave footsteps

credit
thanks bih

©nurin
thank you bih

« back
next »
For Random Shit.
November 24, 2013 - 0 comment

EXO - Su Ho | via Facebook
CAN. YOU. STOP. PLEASE. (?!)


Annyeong. (´∇ノ`*)ノ

Just some random  shit.

Okay, as the title aku tahu aku lambat. Basically, semalam aku tulis pasal entri MAMA2013 ni tapi.. aku lupa nak publish. Yes, semalam aku sibuk edit blog aku. As you can see, blog aku berubah lagi, tapi konsep masih tidak berubah. Colourful, tak nampak macam blog lelaki langsung. /sigh/ Yeah I know right.. Also, aku dah tukar url blog aku, again. Sebab aku rasa url lama aku macam bodoh sangat. I dont even know what's 'Blurppie' means?

Back to the main topic, Mnet Asian Music Awards 2013. Aku tengok bermula dari pukul 5 petang sampai ke 11 malam, can you imagine that? Aku conquer TV habis-habisan. Yes, my mom pun tak kacau since aku ni jarang tengok TV. By the way, congratulation to EXO because won 'ALBUM OF THE YEAR' award sobs. You really deserve that award. Sangat bahagia apabila nama EXO diumumkan sebagai pemenang. Plus, aku fikir EXO akan pulang dengan tangan kosong, rupanya tak. Dan congratulation kepada semua idols yang menang. I cried alot, you know? Hilang suara kejap semalam akibat jerit terlalu banyak. Also, aku dengar cerita yang Kyungsoo (D.O) masuk ke hospital untuk dapatkan rawatan. Some people said, kaki dia injured. Walau apa pun yang dia sakit, get well soon Kyungsoo.


Jadi mungkin lepas ni aku tidak dapat update blog ni buat masa yang agak lama. Mungkin? Sebab lepas ni aku akan pergi ke Singapura, tidak tahu bila. Tapi insha-Allah, aku akan ke sana, bercuti. Hoho. Niat aku ke sana sebenarnya sebab nak menziarah sepupu aku yang tinggal di sana. I dont even know why aku ada sepupu yang tinggal dekat sana. Kemudian, lepas ni aku mungkin sibuk untuk mempersiapkan barang-barang sekolah, dan lebih banyak aktiviti keluarga akan dibuat bersama, mungkin? Tapi aku akan sentiasa aktif di Twitter. Aku bukan penggemar Facebook sebab Twitter much easier and simple. Follow lah kalau nak, I'll follow you back.



Srsly, sedar tak sedar, kita dah nak meninggalkan zaman 2013.  Tak rasa sekejap sangat ke? Aku rasa baru semalam aku updated entri pasal Happy New Year 2013, and sekarang lagi sebulan untuk masuk ke bulan baru. Masa sekarang ni berlalu seperti angin. Pejam celik pejam celik, dah nak ambil SPM tahun depan. Penentu masa hadapan. Tahun depan mungkin aku akan lagi jarang update. SPM sangat penting you know? Aku kena juga sambung belajar dekat mana-mana, aku tak boleh menganggur duduk rumah membuta tuli. To be very honest, aku tak tahu lagi masa hadapan aku macam mana. Apa aku nak jadi nanti pada masa hadapan. Doakan aku berjaya ye? Lagipun, aku nak jumpa gila kawan-kawan yang aku kenal dari internet. Even just kenal from internet, aku rasa mereka lagi memahami dan rapat dengan aku jika dibandingkan dengan kawan-kawan in real life aku. Mereka tidak faham aku sama sekali. /hampa

By the way, goodluck kepada calon SPM. Sudah hampir sebulan dan SPM akan tamat. Tapi perjuangan anda bukan setakat di sini. Jauh lagi perjalanan hidup anda, jadi nikmati dan gunakanlah masa yang ada ni dengan perkara yang berfaedah dan menuju kejayaan. Selamat bercuti!

Bye-bye (。・∀・)ノ