y a d d e u
home twitter facebook official +follow
disclamiar
annyeong guise
yad rabiaun {21} malaysian

chat
leave footsteps

credit
thanks bih

©nurin
thank you bih

« back
next »
I'm Back (?)
November 01, 2013 - 1 comment

I don't know what's wrong wif them. No joke.

Annyeong. o_o

I'm back (?)

Basically, aku dah tinggalkan blog ni about a months and aku tak tahu kenapa dengan aku tapi aku rasa aku nak kembali aktif blogging macam dulu. Well, walaupun aku tak dapat nak blog setiap hari tapi aku akan usahakan untuk blogging sebanyak mungkin dalam seminggu.

Well, mungkin ramai dah lupakan aku (wuwuwu) but it's okay. Sebenarnya, aku belum decide lagi apa aku patut buat dengan blog ni untuk aktifkan and aku tak rasa daily life aku (yang bosan) boleh menarik hangpa untuk membaca blog aku ni. Should I go with fanfics? Or tutorials? I don't know.

Jadi, peperiksaan akhir tahun aku pun dah selamat dijalankan. Inilah masanya untuk aku bergembira dengan laptop abang aku ni sebelum dia pindah dari rumah aku ni. Dan aku masih belum fix laptop aku yang rosak tu so aku masih belum ada chance untuk berblogging macam dulu. Plus, feeling aku untuk berblogging and idea untuk menulis semakin lenyap and pudar, aku tak tahu nak tulis apa.

2013 will end soon, like really really soon. Dan aku nak mulakan hidup baru. Tahun depan adalah tahun yang sangat penting bagi aku, tahun terakhir aku berada dalam sekolah menengah. Kemudian, aku tak decide lagi mana patut aku pergi. Terfikir, mana arah tuju aku lepas ni? Mana aku akan pergi? Berjaya tak aku dengan hidup aku? Masa depan aku macam mana? Aku kahwin tak agaknya? Berapa gaji aku sebulan agaknya? Aku kerja apa nanti? Nak sambung belajar dekat mana? Nak ambil apa? Aku tak tahu jawapan dia sampai sekarang. I've no life. [-_-]

So, 2013 ini apa yang aku rasa telah berubah dalam hidup aku? Well, first thing yang paling berubah adalah... my face. I don't know la tapi aku rasa hormon aku tiba-tiba meroyan tahun ni and muka aku suddenly changed. Acne, and pimples everywhere! Mungkin sebab aku stressed too much, and next year I'll be like 10 times stresser than this year. So it's mean my face will like 10 times more way ugly than this. [holy shit my life] Besides my face, aku rasa aku punya attitude juga berubah juga? I'm not gonna tell you like I'm became matured because I'm old. But, aku rasa aku semakin matang dan lebih fikir panjang than before. Sometimes it's good but sometimes.. aku terlalu fikirkan pasal sesuatu sampai aku stress sendiri, does that make any sense?



OMAIGOD CAN YOU IMAGINE HOW MY FEELS LIKE SUDDENLY THIS FUCKING CUTE GIRL REPLIED OUR (PIKA AND ME) TWEETS? Ehem ehem, yeah tolonglah cemburu tolonglah. So, it's happened 7 Oct. Aku tweeted that cute girl named MinAh. Okay lemme tell you that she's the cutest and in the same time the hottest does that make any sense? Really talented and the face of the group. So that times I just tweeted her "Saranghaeyo" dalam hangul. Then, dalam beberapa minit, ada seorang manusia which is my friend, Pika a.k.a Stalker telah membalas tweet saya dan baby boo MinAh saya and said in hangul that MinAh milik dia. So basically after that kita fight and fight but not so serious fight. And suddenly bammm! MinAh replied us.

"Stop fighting kyakya I'm belonged to my parents I want to cry"

After that, I JUST CANNOT STOP GIGGLES AND FLIPS EVERYTHINGS, BECAUSE. I'M. SO. SURPRISE. Then I got bashed by some K-Dai5y because jealousy probably. But it's okay because MinAh replied me! So, this is the most unforgetable memory. I'm so happy! Also, thanks to my friend because kalau dia tak menyibuk dekat timeline aku mungkin MinAh tak reply tweet kita. Kan kan? TT TT

Bye.