y a d d e u
home twitter facebook official +follow
disclamiar
annyeong guise
yad rabiaun {21} malaysian

chat
leave footsteps

credit
thanks bih

©nurin
thank you bih

« back
next »
Random Talk
November 17, 2013 - 0 comment

whats wrong wif them.

Konichiwa (ノ´ヮ´)ノ*:・゚✧

Trouble is coming, I'm trying to stop it.

Basically, aku tak tahu nak buat apa sepanjang cuti. Masing-masing ada hal sendiri, bekerja, bercuti. Aku? Duduk dalam rumah, menghadap benda ni 24 jam. Dasar lifeless. Bosan, penat. Penat tidur, penat baring. Nampak tak aku seorang yang tidak reti bersyukur? ._. Masa sekolah minta cuti, bila dah cuti bosan pula. /sigh/

Sebenarnya, ini post random je. Nak bagitahu yang aku masih wujud dalam dunia ni. By the way, aku saja nak promote kawan aku sorang ni. She made a cover, song cover. Cubalah dengar. Jangan lupa letak comment juga. Kalau boleh suruh dia menyanyi lagu perempuan, Kyary Pamyu Pamyu pun okay juga. Sila spam comments dia, paksa dia nyanyi lagu perempuan okay? Haha.

Aku pun tengah menyiapkan next fanfic aku. Aku tak pasti bila aku patut post. Dan aku juga tidak pasti patut ke aku buat fanfic jenis episodes atau one-shot. Plus, aku ada masalah Grammar. Disebabkan fanfic aku kali ini terpaksa menggunakan bahasa English atas alasan tertentu, jadi aku terpaksa mengambil masa yang lama untuk membaiki. Bukan english je, bahasa melayu aku pun ada masalah. Okay sebenarnya, fanfic kali ini adalah sambungan 'Turn Back, Smile Again?' iaitu short-fanfic yang aku posted a week ago. Masih tak tentukan apa tajuknya. Harap tenuks tu bolehlah tolong eden buat poster lagi. Hehehehehehe ._.v

Congratulation to EXO, you really deserves those awards. Tahniah juga kepada SHINee for award yang buat korang menangis atas stage beria itu. Emo gila korang sampai aku pun terikut emo. Yang paling comel happened bila EXO berlari atas stage untuk supports SHINee dan menangis sama-sama. Tak manly langsung omg. -_-

Goodluck for SPM candidates! Aku doakan calon-calon yang ambil SPM tahun ni dapat menaikkan peratus semua etc dan naikkan nama negara. So, goodluck untuk korang. Jangan terlalu stress, dan jangan terlalu senang-senang. Ingat, ini masa depan korang juga.

Okay bye ヾ(。・ω・。)