y a d d e u
home twitter facebook official +follow
disclamiar
annyeong guise
yad rabiaun {21} malaysian

chat
leave footsteps

credit
thanks bih

©nurin
thank you bih

« back
next »
Showtime!
November 29, 2013 - 0 comment

bapak bajet gile

Assalamualaikum. ヾ(@゜▽゜@)ノ

Tukar blog skin lagi. Dasar lifeless. 

As you can see, aku tukar lagi blog skin. Seriously, aku tak tahu nak buat apa masa cuti-cuti macam ni. Celik mata buka laptop. Sebelum tutup mata pun main laptop. Apa aku nak buat lagi? Tukar blog skin hari-hari sampai termuntah. Lagipun, aku tengah belajar main-main dengan gimp since laptop aku tak boleh support photoshop for some reason. I dont know why and how to fix it so I just gave up and have fun with my gimp. Aku gunakan gimp tu pun untuk buat simple poster, aku taknak susahkan orang bila aku nak buat fanfic minta poster orang buatkan. Aku tak suka susahkan orang even aku selalu menyusahkan orang. LOL.

Mesti ramai yang dah tahu pasal EXO Showtime betul? Jadi semalam masa preview, tiba-tiba owner account Youtube yang letak EXO Showtime live dekat Youtube tu private video dia. Masing-masing dah gelabah, tapi kita masih tetap tunggu. Lepas tu, bila dah public balik kena tunggu 'Starting soon' pula dalam lima minit juga. Dah tu pula, buffering supo ponde dan tak faham satu haprak tiba-tiba

'Live event is end'

And I was like, "What the-"

But then I tried to absorb any positive aura and calm down. Dan kemudian, it's just a prevew. Jadi kemudian aku gave up dan mengambil keputusan hanya untuk tunggu untuk eng subs. So, thank you to baekhundred because she/he always helps international fans by put eng subs. I know right, its kinda tiring though.

If you guys interested to watch with english subs and HD, can click here ━ baekhundred

And paling gempar, diorang akan comeback again, 1st December ni. Ramai kata album Miracle of December ni adalah hadiah untuk fans, album mereka kurang dari RM30 je dengar cerita. Jadi, aku masih cari link facebook yang ada jual album tu.

Mungkin aku tak perlu bagitahu ni tapi aku nak bagitahu juga yang aku akan ke Singapura dan pergi ke Universal Studio and I was like freakin excited. Sebenarnya aku rasa macam pernah pergi dulu, tapi tak ingat. Mungkin. Jadi kali ni aku akan ke sana dan mungkin dua ke tiga hari lepas tu aku akan ke sana lagi untuk melawat sepupu kita yang tinggal di sana. Masa tu mungkin aku akan tak update mungkin dua atau tiga hari? Tengoklah macam mana.

Jadi, aku agak rimas dengan fanfics lama-lama aku tu jadi aku mengambil keputusan untuk buang. Mungkin aku akan redo atau tengoklah macam mana. Since, aku rasa macam menyusahkan gila fanfic tu dalam blog ni, mungkin aku akan tukar site fanfic aku ke tempat lain. Tengoklah macam mana dulu. Ini semua rancangan awal je, tak tahu nak buat ke tak.

Seems like semua calon SPM dah freedom. Congratulation!

Bye-bye.