y a d d e u
home twitter facebook official +follow
disclamiar
annyeong guise
yad rabiaun {21} malaysian

chat
leave footsteps

credit
thanks bih

©nurin
thank you bih

« back
next »
2014yehetwish
December 31, 2013 - 0 comment

completely unattractive

Annyeong. ヽ( ★ω★)ノ

I changed my blogskin yehet!

Basically, hari ini adalah hari terakhir pada tahun 2013. Esok, hari pertama aku ke alam sunbae. Hari pertama untuk aku mencapai kejayaan untuk tentukan masa hadapan. Esok juga, tiada lagi istilah leka, lalai dan malas sebab esok adalah hari permulaan pada tahun baru dan hari untuk aku berjuang habis-habisan. Mungkin tahun depan, aku akan jarang update blog ni macam tahun lepas. It's gonna be a tough yet fun last year in school though, please enjoy your teenage life.

As title, azam baru? Semestinya tahun dan azam sentiasa dikemas kini. Well, mungkin aku ada azam baru untuk tahun baru. Dan mungkin aku akan cuba genggam azam tu sampai akhir tahun 2014. Sebenarnya, kenapa mesti wujud tahun dalam dunia ni?! I'm feeling really sad every December.

This is not something new. There were rumors said wishing Happy New Year is apperently haram, but I dont think it's makes any sense so, I'm just gonna wish them anyway. Aku rasa, tahun lepas pun ada keluar pasal benda alah ni, betul? Speaking about wishing, aku rasa aku dah list dalam minda aku mengenai azam aku untuk teruskan hidup lebih ke arah cemerlang.

2014 wishlist;

 Try my best to be a man.
Basically, I'm not that manly. Well, I'll try to pull out my masculinity. /ewah/

 Lose more weight.
Okay, even this never change. Actually, I already lost about 5kg but thats not enough.

 Clean face!
I dont want talk about this. Its hurts alot.

 Focus and discipline for SPM 2014.
I'll be SPM candidates 2014, this year will determine my paths future.

 New handeupon.
Well, I'm not that serious to buy new phone. But, I'll give my hardwork for this.

 Makes more friends and try to stop annoy people.
Probably, I'm quite annoyed before. I dont know, but seems like yeah. I'll try to fix this.

 No more hot-temper
I already put this one as my wishlist 2013 but it's such a failure.

Maybe, thats all? Aku tak tahu lagi apa wishlist aku untuk tahun depan (as known as) esok. Aku akan cuba sedaya upaya untuk mencapai wishlist aku tahun ni. Mungkin aku akan jadi lebih kuat tahun hadapan? Tak kira apa pun, mari mulakan hidup baru.

Lets talk about somethings more fun. I got my shaklee pills for cure my acne yehet! Aku tahu aku gross sebab ada benda alah ni dekat muka aku but mana aku tahu. Aku tak jemput pun dia yang datang tidak diundang dasar tak reti tahu malu. Okay, mungkin aku akan cuba untuk sebulan dua dulu, kalau okay aku akan sambung makan sampai baik.

GSDTeaser
More fun! Girls Day will comeback on 3rd January like daheq I'm super excited. Nampaknya, mereka dah lupakan konsep mereka yang lama dan kini lebih kepada konsep feminin dan seksi. Tapi ini hanya pendapat aku, teaser music video 'Something' tu macam ada ala-ala Sistar. Mungkin Sistar terkenal dengan konsep seksi sehinggakan buat kepala masing-masing terasa Girls Day meniru Sistar walhal itu mungkin kebetulan. Well, lets change our mindset. Tidak semestinya lagu seksi semuanya Sistar so, I'll try to learn that song while think about Girls Day, not Sistar.


Ini sebenarnya aku main-main. Aku download gambar wolf, kemudian aku main letak blend sana sini tiba-tiba tak boleh berhenti. Mungkin nampak 'terlalu' fake {yeah ikr} tapi ini permulaan. Aku akan cuba belajar banyak lagi perkara tentang photoshop since aku baru dalam dunia ni. Bila aku dah pro, aku nak tukar muka Jongin dengan badan orang lain /winkwink/ {joking}

Yehet.へ(>_<へ)