y a d d e u
home twitter facebook official +follow
disclamiar
annyeong guise
yad rabiaun {21} malaysian

chat
leave footsteps

credit
thanks bih

©nurin
thank you bih

« back
next »
Failure | Obsession
December 22, 2013 - 0 comment


why I like you damn

Annyeonghaseyo. ٩(●˙▿˙●)۶…⋆ฺ

It's 3:30 am and I'm still awake.

Srsly, aku tak tahu apa aku nak buat pagi-pagi buta ni. Kalau aku tidur, masa akan berlalu lebih cepat. Aku tak mahu masa pergi macam tu je. Aku nak habiskan masa-masa akhir aku ni dengan benda lebih fun and berfaedah such as tengok k-drama okay what?

Aku tahu To The Beautiful You tu cerita 2013 dan dengan ketinggalannya aku baru tengok cerita tu bulan ni. Asalnya, aku tak expect apa-apa pun. Mungkin cerita tu akan jadi macam cerita komik dan fantasi sebab berdasarkan sinopsis, cerita tu mengisahkan gadis menyamar jadi lelaki. Dari situ aku dah rasa cerita ni agak tidak logik dan hanya untuk suka-suka. Tapi, sepanjang aku tengok cerita tu seriously, I'm falling in love with it. Even I don't want to end it that fast. Unfortunately, sampai episode 16 sahaja. Dari situ juga, aku kecewa dengan diri aku supaya tidak tersuka dengan mana-mana artis tapi aku gagal. Eungyeori terlalu- ugh.

Well, looking back at my older entry, I'm crying. Aku baru lepas padam beberapa entri yang tak patut aku publish [sepatutnya] sebab terlalu comel untuk dibaca. Oh, dan dalam 10 hari lagi kita akan meninggalkan 2013 buat selama-lamanya. For me, tidak terlalu banyak masalah dalam tahun 2013 kerana I tried my best untuk menjadi lebih positif. Susah untuk describe melalui kata-kata, tapi apa yang terjadi kini semua tinggal kenangan. Itu sahaja yang mampu aku simpan sampai bila-bila dengan harapan aku tidak akan lupa every single memories in 2013.

Basically, tadi aku teringat pasal wishlist 2013 yang aku pernah publish masa awal tahun 2013. I dont know why I'm so touchin but I'm really touchin. Rasa macam uwa sekejapnya masa pergi. And so yeah I read them back and I don't think I'm successfully achieve all of them. I mean, most of them. Basically, mungkin aku gagal kumpul semua album EXO dalam tahun 2013. Mungkin juga aku gagal mengawal hot-temper aku ni. Aku berjaya mungkin tidak kerana, kadang-kadang aku rasa aku berjaya bila aku bersabar separuh mati meanwhile sometimes aku rasa gagal sebab aku pernah mengamuk but not as much as before. Maybe 8/10. Aku juga gagal belajar hiragana dan katakana, susah gila kot. Dan juga aku tak tahu aku patut kategorikan ini sebagai berjaya atau tidak, tapi I lost about more than 10 kg this year. This year, not month or even day, if that possible. I'm feeling alot better with my body right now. Aku ada mention pasal yeoja chingu tapi to be really honest I can't remember who's the hell I meant. Nevermind.

Actually, aku sudah siapkan fanfic one-shot baru aku bertajuk Toy Prince. Sebenarnya, aku pun tak pasti lagi tajuk apa yang sesuai dengan cerita tu, as back-up I'll put them as Toy Prince. Dalam fic kali ini, aku cuba untuk tidak kekalkan satu nama watak heroin. Boleh imagine sesiapa sahaja yang mahukan walaupun diri sendiri. Mungkin aku akan publish fanfic tu dalam masa terdekat, dengan harapan ada pembaca. Actually, I did it for fun. Satisfiction.

Ppyong.