y a d d e u
home twitter facebook official +follow
disclamiar
annyeong guise
yad rabiaun {21} malaysian

chat
leave footsteps

credit
thanks bih

©nurin
thank you bih

« back
next »
[INTRODUCTION] Toy Prince
December 26, 2013 - 0 comment


Title; Toy Prince
Genre; Angst
Author; Riyad Rusyaidi
Main Character; Witch & Prince
Status; Second try one-shot.


Sinopsis;

“Mata ini bagaikan menyimpan 1001 rahsia. Tidak terlampau takut jika mereka mengenal diri ini. Malah, ramai mengatakan aku cuma perlukan senyuman walaupun segaris untuk mengelakkan orang sekeliling berfikir tidak benar. Tapi, walaupun hati ini tidak percaya sangat akan cinta malah mereka memanggil diri ini sebagai ahli sihir, tapi terasa diri ini bagaikan seorang bidadari ketika diri ini bersama putera. Putera yang bakal menjadi penyelamat seorang ahli sihir.”

By author;

Basically, aku tak letak karakter yang tetap untuk fanfic ini. Aku lebih menggunakan panggilan witch dan prince/putera. Hanya beberapa karakter yang aku letak bagi menghidupkan sedikit fanfic itu. Aku tak tulis characteristic pun kerana payah untuk aku terangkan. Jadi, baca je lah nanti ye. Over all, aku rasa enjoy masa mereka one-shot tu. Dan jangan janggal atau terasa jengkel masa baca sinopsis, I just trying something new. Maaf, aku tak jumpa any moral dalam one-shot kali ini. I got inspired by comic. Thank you.

I'll post my one-shot @ myeonfanfic