y a d d e u
home twitter facebook official +follow
disclamiar
annyeong guise
yad rabiaun {21} malaysian

chat
leave footsteps

credit
thanks bih

©nurin
thank you bih

« back
next »
Miracle Lifeless
December 04, 2013 - 0 comment

kau tak handsome la siot.

Ayo waddup? 

Everythings seems okay for now.

For now, kehidupan aku macam biasa. Nothing special nor unfortunate. Macam biasa, bangun tidur aku akan buat apa-apa yang patut kemudian bermain dengan laptop. Dah dua tiga jam main, tutup kejap lepas tu malam sambung balik. Lifeless? Itulah boleh describe kehidupan aku sekarang ni.

Jadi sekarang aku tengah belajar buat poster fanfic. Dulu, aku rasa buat benda alah ni macam senang. Maksud aku, tutorial melambak sana sini. Jadi aku rasa, aku boleh buat better. Itu dulu. Sekarang? Haha. Menonggeng aku dengan photoshop. Dengan tak tahu menahu, main tekan-tekan. Malang apakah yang sedang melanda diri aku pun tidak dapat dipastikan. Aku perlukan lebih masa dan guru yang boleh sentiasa mengajar aku tanpa rasa jemu, okay.

Since I'm newbie with photoshop so I'm downloading PSDs from deviantart like crazy. Mungkin lepas ni aku nak download textures dan apa-apa third graphic yang boleh digunakan? Lepas aku dah mahir sikit dengan photoshop, aku akan post fanfic aku yang akan datang. Untuk sekarang, aku nak belajar dan mahirkan dengan photoshop ni kemudian baru aku fikir nak buat benda lain. Since ini laptop kakak aku, aku tak boleh sesuka hati buat macam hak aku. Jadi, laptop kali ni aku kena jaga betul-betul. Harap laptop yang ni tak rosak juga. /sigh/

Okay, Suho menyanyi OST untuk movie cartoon Saving Santa. He have really angelic or magical feel deep inside his throat. I guess he have like magical sparkling inside his throat like 'HO! HO! HO! SANTA' I mean like why his voice so cute yet fugly. Dont want talk more about this namja I'm acting so sasaeng right now.

Simply click this and your life will end ━ STUPID

It's two or three hours ago? Finally, sment dah released music video exo woots! Kombinasi tiga suara {baekhyun, kyungsoo and chen} untuk korean version dan {baekhyun, luhan, chen} untuk chinese version. I can't deny their voices jinja daebak. Basically, since album ni special and gift for fans {kononnya} because support mereka, jadi aku rasa nak beli.ㅋㅋㅋ



I dont know what should I do with you, ruiner lifeu.

It's freakin cold right now since it's winter /cough/ /boo/ 

Gya.

Labels: ,