y a d d e u
home twitter facebook official +follow
disclamiar
annyeong guise
yad rabiaun {21} malaysian

chat
leave footsteps

credit
thanks bih

©nurin
thank you bih

« back
next »
Short.
December 08, 2013 - 2 comment

stop it junmyeon u look stupid

Yo.

I'm still trying to update blog as much as I can.

Basically, aku masih belajar guna photoshop ni. Ye lah, aku baru je beberapa minggu dengan benda alah ni. Actually, aku dah mula awal bulan 11 bermain dengan textures semua tapi aku tak guna photoshop. Aku guna gimp. Tbh, aku tak puas hati dengan kualiti gambar bila guna gimp. Banyak sangat pixel, dan tak meluas. Yes, masa tu aku guna gimp pun sebab terpaksa. Laptop ni, tak boleh support photoshop. Any photoshop, tak boleh. But that night, aku godeh-godeh laptop aku and magic happened. Teruja gila kot masa tu. Mungkin dalam dua minggu juga aku dah cuba bermain dengan photoshop. Sunbaenim, judge and guide me juseyo T_T

I just made this, you can check it out ━ imgur

Ingat tak aku ada kata aku merancang untuk pindahkan fanfic aku ke site lain? Yes, I already created site for my fanfic. Sebab aku pindahkan fanfic tu adalah kerana aku rasa blog aku ni tak sesuai untuk dijadikan bahan bacaan fanfic. Ruangan kecil, font kecil, and susah untuk dibaca dalam android sebab classic template tak boleh guna android version dalam ipad atau handphone android. Aku tak tahu siapa yang nak baca fanfic aku, tapi aku akan buat semua ni untuk suka-suka.

My new site ━ myeonfiction

Cerita pasal fanfic, aku masih cuba untuk buat poster untuk fanfic aku. Mungkin mengambil masa yang agak lama sedikit. Aku masih newbie tsk. Aku perlukan lebih banyak ilham untuk dapatkan lebih idea.

This month I ate cake about already more than 3 times. Happy birthday to my mom and my anak saudara whatsoever. Kepada ibu, hopefully you will stay strong and sihat selalu. Dont get too much stress okay? And as to my anak saudara, sila membesar dengan sihat dan ceria okay? :3

I dont know what to say, so bye.

Labels: ,