y a d d e u
home twitter facebook official +follow
disclamiar
annyeong guise
yad rabiaun {21} malaysian

chat
leave footsteps

credit
thanks bih

©nurin
thank you bih

« back
next »
#KAISOOBirthdayProject
January 13, 2014 - 1 comment

Annyeong. ٩(๑ơలơ)۶

Guess what? It's Kaisoo Day!

Dua minggu? Hampir. Aku menghilangkan diri sejak mulanya sesi persekolahan. Sebenarnya, aku ada banyak benda yang perlu fikir, lagi-lagi aku tingkatan 5 sekarang. Dengan banyak latihan kena buat. Maklumlah, tahun ni tahun penting. Tak boleh main-main berbulan madu macam tahun sebelumnya. Lagi pula, azam tahun ini aku nak fokus lebih kepada pelajaran dari bersosial. Setahun je lagipun, tak lama.

I'm gonna write this post very short though /sigh

Seperti yang ditulis tajuk, hari ini adalah hari Kaisoo! Kenapa? Kyungsoo lahir 12/01 {semalam} dan Jongin lahir 14/01 {esok} jadi hari ini 13/01 adalah hari Kaisoo. (nampak tak merepek dia). Actually, aku ada buat poster untuk hari jadi depa ni. Sebabnya aku tak jumpa mana-mana gambar Kaisoo yang sesuai untuk dijadikan poster dan tiada inspirasi, jadi aku hanya buat person poster.


Aku tahu Kyungsoo punya poster macam pelik gila. Sebenarnya, aku tak ada idea untuk Kyungsoo's poster and aku jumpa random tutorial ━ ayuni (I learnt to make my header credits for her). Cuma aku gunakan textures yang similar dari deviantart dan ubahkan sikit-sikit. Aku cuba juga untuk kekalkan gaya tersendiri, tapi tak boleh. Gaya aku, macam poster Jongin tu. Nampak tak bezanya? ._. Hahahahahahahaha.
Kyungsoo ━ ❝I know, you're an idol. There were more than a million fans out there, you dont even know who is who each of them. But, I'm one of your fan. Please be healthy, everyone saying this. Please, I want a EXO stage even 80 years later.❞
Jongin ━ ❝Hi. You, take care of yourself. Be cheerful because you're became more famous day by day so sasaeng will be everywhere. Keeps your body waveu around and cool instead being qtpie on the show. Kaisoo jjang!❞

Ppyong.

Labels: , , , ,