y a d d e u
home twitter facebook official +follow
disclamiar
annyeong guise
yad rabiaun {21} malaysian

chat
leave footsteps

credit
thanks bih

©nurin
thank you bih

« back
next »
Privacy
January 23, 2014 - 0 comment

Annyeong.(。ˇ ⊖ˇ)♡

Privacy? Yes, sasaeng fans need to calm down.

Aku tak tahu kenapa, mungkin mereka terlalu obses. Semua orang obses. Semua orang ada benda yang diketagihkan, tapi jika dilakukan secara berlebihan boleh mengundang kepada keburukan. Ramai orang obses dengan EXO, aku pun obses. Aku tak nafikan. Tapi kali ini mungkin sangat tidak patut. Tak faham kenapa wujud sasaeng fans dalam dunia ni. Mereka tak ada kehidupan sendiri ke? Tak rasa marah pun, sebab boxer tu bukan milik aku. Tapi aku faham betapa annoying bila dapat tahu underwear sendiri dicuri orang. Dah dicuri boxer milik si Kyungsoo, kemudian dipromosikan lagi kepada sesiapa yang mahu membeli. Siap mengatakan terdapat hair strands pada underwear. Isn't it sounds too disgusting?

Translation;
I am selling the underwear of Do Kyung Soo (D.O). I personally got it from their dorm. It was extremely hard for me to obtain. I am thinking it’s worth 10,000 won (~ $10 USD). You don’t believe me? There were a couple of hair strands on the underwear that you could test for DNA. I also have socks. Do not argue or tackle one another. I’m going to go next week to get sehun’s underwear if you want to reserve it. I could not get through EXO M’s thorough security. This item was something I was able to barely obtain. I’m selling hair strands, too.❞ ©

Sebenarnya, agak payah untuk aku faham dengan perasaan sendiri. Patut aku marah, atau gelak? Sebab kadang-kadang, terasa nak gelak pun ada. Apa ke patut, hair strands tu pun nak dijual? Tak boleh tahan dengan sasaeng fans lebih-lebih ni. Dasar pervert, pfft.

Lets talk about something that less disgusting.

Tidak pasti jika semua orang dah tahu, tapi hampir berlaku fanwar beberapa hari yang lepas. Ini semua berpunca dengan fans yang boleh dikatakan poyo? Peminat tegar, marah kerana kumpulan Got7 katanya akan jadi lebih popular kerana kebanyakkan exostans tinggalkan fandom kerana kumpulan Got7, I mean kenapa jadi tak matang sangat? Pada aku, tak perlu nak banding-bandingkan EXO dengan kumpulan-kumpulan lain. Memandang rendah kumpulan lain, seperti kumpulan EXO adalah kumpulan paling famous. Ya, aku tak nafikan EXO memang sangat popular. Satu hari nanti, EXO juga akan dilayan seperti kumpulan senior sment yang lain, percayalah. Jadi tolong, stop being immatured.

Sekolah? Mungkin aku akan lebih meluangkan masa di sekolah berbanding di rumah. Lebih-lebih lagi, tahun ni tahun terakhir aku berada di sekolah. Beberapa bulan je lagi, sekolah nanti aku tinggalkan. Setiap kenangan manis mahupun pahit tetap kekal sebagai kenangan. Tak boleh diputar masa lagi. Tak pasti jika semua orang berfikir seperti aku, tapi aku taknak tinggalkan sekolah secepat ini. Kalau boleh, aku nak meluangkan lebih banyak masa. Aku nak hentikan masa. Aku nak putarkan masa. Aku nak ubah segalanya. Perbaiki segala kesalahan dan kesilapan yang pernah aku lakukan di sekolah. Dua, tiga, sepuluh tahun lepas. Banyak kesalahan yang tidak disengajakan berlaku. Macam-macam. Jadi, tahun ni aku nak luangkan lebih banyak masa di sekolah. Hadir kokorikulum, sekolah ganti. Luangkan banyak masa dengan cikgu-cikgu di sekolah. /sighs

Cerita pasal sekolah, mungkin semua murid sekolah dah tahu pasal ni. Minggu depan, semua warga sekolah akan bercuti sempena Chinese New Year, jadi apa aku nak buat selama enam hari bercuti? Tak pasti, tapi aku rancang untuk buat fanfic. Lagi? Nak buat apa lagi? Laptop je peneman hidup mati /joke/. Tiada lagi rancangan yang lebih teliti, mungkin.

I'm so cold, gyagya (*°∀°)=3

Labels: ,