y a d d e u
home twitter facebook official +follow
disclamiar
annyeong guise
yad rabiaun {21} malaysian

chat
leave footsteps

credit
thanks bih

©nurin
thank you bih

« back
next »
Hiatus
August 23, 2014 - 0 comment

Assalamualaikum and hello.


It's already been awhile after I left this site. Seperti biasa, kian dilupakan sebenarnya Blog ini. Nothing interesting, nothing more than my own happiness. Dah berbulan, minggu, hari, haish. Mungkin ini masanya untuk aku tinggalkan terus benda alah ni? Mungkin. Aku tak pasti. Benda ni macam dah tak ada function. Perlu ke aku simpan blog ni lagi? Entahlah. Tiada perkembangan. Tiada faedah lagipun.

Dah bagitahu dulu, aku akan terus hiatus lagi sebab SPM tahun ni. Percubaan masih dalam proses, tak lama lagi SPM sebenar. Ada masa lagi ke untuk update benda macam ni? Kalau faham, fahamlah. Esok agama, ada masa lagi aku dengan benda ni? Nasib malang tidak berbau. Apa nak jadi, jadilah. Harap markah tidak turun. Apa lagi penting sekarang aku fikir, masa hadapan. Jenuh termenung jauh, masih tak nampak masa depan yang cerah. Soalan bermain difikiran, satu jawapan pun tak ada. Dasar tak ada life.

Mungkin aku akan tinggalkan benda ni. Selamanya? Tak pasti.

Ppyong.