y a d d e u
home twitter facebook official +follow
disclamiar
annyeong guise
yad rabiaun {21} malaysian

chat
leave footsteps

credit
thanks bih

©nurin
thank you bih

« back
next »
#Accident
September 20, 2014 - 0 comment

First of all, hello?

Title? Yeah. Budak degil deserves this.

Basically, aku digolongkan dalam kalangan lelaki yang lambat? Lebih kurang macam tu. Boleh dikatakan, aku je lelaki yang tak reti bawa moto. Fuck you, please don't judge. Okay basically, aku kira lambat. Tahun ni, lebih tepat bulan ni. Aku baru nak belajar bawa benda alah ni. It's begin when my bestfriend started gave an advice and finally I got enough courage to learn. Basically, she taught me? Yes, she. Sebenar benar benarnya, memang aku dah lama berhasrat nak belajar tapi entahlah. Tiada guru. Jadi akhirnya aku dapat peluang, so I learnt. It's damn fun. Really fun actually. But, sebab terlalu seronoklah yang jadi macam ni...

Lets skip to the day, the day all these happened. Tiba-tiba satu hari ni keberanian aku terlalu tinggi dilangit. Fikir aku sudah pro enough untuk fly #konon. Okay, bukanlah fly. Konon aku dah cukup berani untuk bawa orang. Berani nak lalu jalan besar. Memang, sejujur-jujurnya, hari tu memang aku rasa tak sedap hati memanjang. That's why aku keluar hari tu. Let's skip it to the moment, exactly tragedy moment...

Lepas isi minyak, I saw my friends. Seems very worried conversation based on their face reactions. I heard nothing. I felt something. I feel so something. Tidak sedap hati. Bila tiba dekat tempat mereka, perbualan tamat. Sepertinya semuanya selesai. Kita memutuskan untuk biarkan one of us tumpang aku. Kita bertolak. Mengikut perancangan, seorang mesti di depan dan seorang lagi di belakang. Mula-mula, ya. Bila semakin tiba di jalan besar, semakin terasa bahaya. Lebih menakutkan, bila aku ditinggalkan di belakang. Jauh di belakang. Aku takut. Otak aku cuma fikir, aku nak kejar kawan aku. I scared. Dekat dengan roundabout, aku tak fikir banyak. Aku nak lalu, aku tak break. /God my hands shaking/ Kereta tiba-tiba di depan aku, aku tidak tahu apa nak buat. Aku kaku, buntu. Break emergency. I tried my best untuk tidak langgar kereta. Terseret, terbaring...

Then I forgot what's happened.

Apa yang aku ingat, aku dah duduk. I felt damn dizzy. I saw wounds and bloody thingy. I scared. I look for my friend, also seems very severe. I felt sorry for my friend. Basically, aku masih lagi dalam trauma. Nampak, naik, semua aku seperti rasa macam phobia. I'm feeling really done.

I'm so scared.

Phobia.